ZASADY REGENERACJI AMORTYZATORÓW Regeneracja Airmatic Limak


Zasady regeneracji amortyzatorów do samochodów:

 

-Amortyzator Audi A8 D3 przód

-Amortyzator Audi A8 D4 przód

-VW Phaeton przód

-Bentley Continental GT przód

-Porsche Panamera

 

Podczas procesu regeneracji

membrana zostaje wymieniona na fabrycznie nową !!!

Membrana – kluczowy element znajdujący się wewnątrz amortyzatora odpowiedzialny za utrzymywanie powietrza oraz prawidłową pracę zawieszenia pneumatycznego.

UWAGA:  Wymiana miecha (membrany) ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,

nie naprawiamy amortyzatora hydraulicznego znajdującego się wewnątrz – więc jeśli amortyzator stuka

lub nie ma swojej sprawności  wyrażonej w  % na stacji diagnostycznej wymiana miecha na nowy w takim przypadku

jest bezcelowa.

 

Regeneracja (naprawa) jest objęta

12 miesięczną gwarancją

bez limitu kilometrów.



Copyright © 2005-2017 LIMAK Waldemar Oberc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin