Audi A8 –D3 (2002-2009)
Przód amortyzator
opcja 1: wymiana miecha na nowy / regenerecja cześci pneumatycznej – 799 zł
koszt założenia na amortyzator- 100 zł
(Wymiana miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,)
opcja 2: regeneracja amortyzatora hyraulicznego – 949 zł
( Regeneracja amortyzatora hydraulicznego- ma zastosowanie jeśli amortyzator cieknie (olej), stuka lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej )
opcja 1 + 2 – 1499 zł –
(Kompleksowa regeneracja-: Wymiana miecha + regeneracja amortyzatora hydraulicznego)
Montaż do samochodu: 300 zł /szt
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Audi A8 –D3 (2002-2009)
TYŁ amortyzator
opcja 1: wymiana miecha na nowy / regenerecja cześci pneumatycznej – 899 zł
koszt założenia na amortyzator- 100 zł
(Wymiana miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,)
opcja 2: regeneracja amortyzatora hyraulicznego – 799 zł
( Regeneracja amortyzatora hydraulicznego- ma zastosowanie jeśli amortyzator cieknie (olej), stuka lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej )
opcja 1 + 2 – 1499 zł –
(Kompleksowa regeneracja-: Wymiana miecha + regeneracja amortyzatora hydraulicznego)
Montaż do samochodu: 300 zł /szt
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Audi A8 –D3 (2002-2009)
Sprężarka / Kompresor zawieszenia
Audi A8 D3
Benzyna / Diesel
Producent: Wabco- made in Germany
NOWY – GWARANCJA 24 MIESIĄCE
Benzyna
Diesel
Cena : 2099 zł Montaż: 300-550 zł
DODATKOWO
W ofercie posiadamy również filtry powietrza oraz przekaźiki
niezbędne przy montażu nowej sprężarki do Audi.
FILTR + PRZEKAŹNIK = 99 zl
____________________________________________________________________________
ROZDZIELACZ / BLOK ZAWOROWY ORYGINAŁ RAPA
Numery OE:
- 4F0616013 / 4F0 616 013 A6 C6
- 4E0616013 A8 D3 S8 / Phaeton
- 4Z7616013 A6 C5
Cena : 999 zł
___________________________________________________________
Regeneracja Amortyzatorów w Audi A8 D3 (2002-2009): Droga do Perfekcyjnej Jazdy
Model Audi A8 D3 (2002-2009) jest symbolem luksusu i nowoczesnej technologii, w którym zaawansowany system zawieszenia odgrywa kluczową rolę. Regeneracja amortyzatorów stanowi istotny element utrzymania tego luksusowego doświadczenia na najwyższym poziomie.
Komponenty Zawieszenia w Audi A8 D3
Innowacyjne zawieszenie pneumatyczne w Audi A8 D3 składa się z kilku kluczowych komponentów:
- Miech: Działa jako sprężyna, reagując na warunki drogowe, co zapewnia komfortową jazdę.
- Sprężarka Zawieszenia i Kompresor Zawieszenia: Te elementy kontrolują ciśnienie powietrza, dostosowując charakterystykę zawieszenia do bieżących warunków jazdy.
Znaczenie Regeneracji Amortyzatorów
Regeneracja amortyzatorów w Audi A8 D3 (2002-2009) nie tylko zwiększa komfort jazdy, ale także:
- Bezpieczeństwo: Dobra kondycja amortyzatorów jest niezbędna dla stabilności pojazdu na drodze.
- Wydłużenie żywotności: Przeglądy i regeneracja amortyzatorów mogą przedłużyć żywotność całego systemu zawieszenia.
Proces Regeneracji Amortyzatorów
Proces regeneracji amortyzatorów obejmuje:
- Diagnozę stanu amortyzatorów oraz pozostałych elementów systemu zawieszenia.
- Demontaż, czyszczenie i inspekcję amortyzatorów.
- Wymianę zużytych lub uszkodzonych części.
- Ponowne montowanie i testowanie, aby upewnić się, że system zawieszenia działa prawidłowo.
FAQ
-
Jak często powinienem zlecić regenerację amortyzatorów?
Zaleca się sprawdzanie stanu amortyzatorów co 80 000 – 100 000 km, chociaż indywidualne warunki mogą wymagać częstszych kontroli. -
Czy mogę samodzielnie zregenerować amortyzatory?
Ze względu na złożoność systemu zawieszenia w Audi A8 D3, zaleca się skorzystanie z usług profesjonalnych warsztatów samochodowych. -
Jakie są objawy zużytych amortyzatorów?
Objawy mogą obejmować nierówną jazdę, zwiększone hałasy z zawieszenia oraz niespójną reakcję na sterowanie.
Inwestycja w regenerację amortyzatorów w Audi A8 D3 (2002-2009) to krok w kierunku utrzymania luksusowego doświadczenia jazdy, za które jest znane to wyjątkowe auto.