Mercedes GLS 2015-2019 Regeneracja Airmatic Limak


Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Miech Przód REGENERACJA

Cena : 899 zł     Montaż do samochodu: 250 zł

koszt założenia na amortyzator- 100 zł

UWAGA: Wymiana miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,

przy tej opcji nie naprawiamy amortyzatora hydraulicznego znajdującego się wewnątrz – więc jeśli amortyzator stuka

lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej wymiana tylko miecha na nowy w takim przypadku

jest bezcelowa – niezbędna jest również regeneracja amortyzatora hydraulicznego

_______________________________________________________________________________________________–

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Miech Przód NOWY

Cena : 999 zł     Montaż do samochodu: 250 zł

koszt założenia na amortyzator- 100 zł

UWAGA: Wymiana miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,

przy tej opcji nie naprawiamy amortyzatora hydraulicznego znajdującego się wewnątrz – więc jeśli amortyzator stuka

lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej wymiana tylko miecha na nowy w takim przypadku

jest bezcelowa – niezbędna jest również regeneracja amortyzatora hydraulicznego

______________________________________________________________________________________________________

 

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Amortyzator Przód REGENERACJA:

miech + regeneracja amortyzatora hydraulicznego – 2199 zł

Montaż do samochodu: 300 zł

 

(wersja z ADS – Adaptive Damping System)

 

_____________________________________________________________________________________________________________-

 

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Amortyzator Tył – regeneracja

(wersja z ADS – Adaptive Damping System)

 

Cena : 1199 zł     Montaż: 300 zł

___________________________________________

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Miech Tył NOWY

 

miech R klasaCena :

275 zł

 

Montaż:

125 zł

 

 

 

 

 

MIECH SPRZEDAWANY JEST W KOMPLECIE Z

 

ZESTAWEM MONTAŻOWYM I PRZYŁĄCZENIOWYM
__________________________________________________

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Miech Tył Nowy  DUNLOP

Cena : 599 zł       Montaż:  125 zł

MIECH SPRZEDAWANY JEST W KOMPLECIE Z

ZESTAWEM MONTAŻOWYM I PRZYŁĄCZENIOWYM

_______________________________________________________________________________________________

Mercedes GLS X166  ( 2015-2019)

Kompresor / Sprężarka  NOWY !!!

PRODUCENT OEM  Mercedes-Benz:  AMK

https://shop.limak-airsuspension.pl/479-thickbox_default/sprezarka-mercedes-ml-w166-amk.jpg

Cena : 1599 zł

Montaż: 300 zł

 

Numery porównawcze MB:

A1663200104, 1663200104

 

_______________________________________________________________________________________________________

ROZDZIELACZ / BLOK ZAWOROWY ORYGINAŁ RAPA

Numery OE:

  •  A2513200058    A2513200058    A2123200358   A2123200358
  • rozdzielacz

Cena : 1099 zł

_______________________________________________________________________________________________________

 

FILTR KOMPRESORA + PRZEKAŹNIK


 

Cena: 99 zł

 

 

Regeneracja amortyzatorów w Mercedesie GLS (2015-2019)

Mercedes GLS, znany również jako luksusowy SUV, jest jednym z najbardziej pożądanych modeli w gamie Mercedes-Benz. Jego wyjątkowy komfort jazdy i doskonałe właściwości jezdne w dużej mierze zależą od sprawności systemu zawieszenia. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym elementom tego systemu i dowiemy się, dlaczego ich regularna regeneracja jest tak ważna.

Znaczenie regeneracji amortyzatorów

Regeneracja amortyzatorów to proces, który pozwala przywrócić ich pierwotną wydajność. W modelu Mercedes GLS, amortyzatory odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu komfortu jazdy. Z czasem mogą jednak ulec zużyciu, co prowadzi do pogorszenia komfortu jazdy i bezpieczeństwa.

Miech – niezauważany bohater zawieszenia pneumatycznego

Miech w systemie zawieszenia pneumatycznego działa jak poduszka powietrzna, dostosowując się do nierówności terenu. Dzięki temu jazda jest płynna i komfortowa. Jednak uszkodzony miech może prowadzić do nierównomiernego zużycia opon i innych problemów z zawieszeniem.

Sprężarka i kompresor zawieszenia – serce systemu

Sprężarka zawieszenia oraz kompresor zawieszenia to dwa kluczowe elementy systemu zawieszenia pneumatycznego. Są odpowiedzialne za dostarczanie powietrza do miecha, co pozwala na regulację wysokości zawieszenia w zależności od warunków jazdy.

FAQ – Często Zadawane Pytania

  1. Czy regeneracja amortyzatorów w Mercedesie GLS jest konieczna?

    • Tak, regularna kontrola i ewentualna regeneracja amortyzatorów jest kluczem do długotrwałego komfortu jazdy i bezpieczeństwa.
  2. Jakie są objawy uszkodzonego miecha w systemie zawieszenia?

    • Uszkodzony miech może prowadzić do nierównomiernego zużycia opon, nierównomiernego obniżenia pojazdu oraz pogorszenia komfortu jazdy.
  3. Czy wymiana sprężarki zawieszenia jest skomplikowana?

    • Wymiana sprężarki zawieszenia jest skomplikowanym procesem, który najlepiej powierzyć specjalistom w zakresie zawieszenia pneumatycznego.


Copyright © 2005-2019 LIMAK Waldemar Oberc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin