Mercedes E klasa W211 Regeneracja Airmatic Limak


Mercedes E klasa W211

Amortyzator przód

wymiana miecha na nowy / regeneracja części pneumatycznej – 699 zł

koszt założenia na amortyzator- 100 zł

Montaż do samochodu : 200

UWAGA: Wymiana miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,

przy tej opcji nie naprawiamy amortyzatora hydraulicznego znajdującego się wewnątrz – więc jeśli amortyzator stuka

lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej wymiana tylko miecha na nowy w takim przypadku

jest bezcelowa – niezbędna jest również regeneracja amortyzatora hydraulicznego – oferta poniżej:

________________________________________________________________________________________________________

Mercedes E klasa W211

Amortyzator przód REGENERACJA – wymiana miecha + amortyzator hydrauliczny

Cena :1299 zł

Montaż: 200

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Mercedes E klasa W211 (2002-2009)

Amortyzator Przód 4 MATIC 

REGENERACJA

tak23tak30

 

Cena :

1499 zł

 

Montaż:

300 zł

 

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Mercedes E klasa W211 (2002-2009)

Miech Tył  sedan / kombi wersja AIRMATIC

REGENERACJA

tak31tak32

 

Cena :

599 zł

 

Montaż:

200 zł

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Mercedes E klasa W211 (2002-2009)

Miech Tył  kombi  REGENERACJA

(wersja bez systemu AIRMATIC – podnoszony tylko tył samochodu)

Cena :   599 zł   Montaż: 200 zł

_______________________________________________________________________________________________________________

Mercedes E klasa W211 (2002-2009) AIRMATIC

 

AMORTYZATOR TYŁ REGENERACJA

 

GWARANCJA 12 miesięcy

 

Cena:  1099 kombi    –  Montaż: 300 zł

Cena:  899 sedan  –  Montaż: 300 zł

 

 

______________________________________________________________

 

Mercedes E klasa W211 (2002-2009) KOMBI ( TYLKO SAM TYŁ PODNOSZONY- BEZ AIRMATIC)

 

LIMAK KONWERSJA ZAWIESZENIA – ZAMIANA MIECHÓW NA SPRĘŻYNY

 

Cena :   2099 zł / kpl.   Montaż: 400 zł / kpl.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Kompresor / sprężarka / pompa zawieszenia Mercedes E-klasa W211

 

Nowa i oryginalna WABCO

made in Germany

Gwarancja producenta: 24 miesiące

Nr. oryg. Mercedes: A2113200304

 

W211 SPRĘŻARKA

 

      Cena: 1299 zł

      Montaż: 200 zł

_______________________________________________________________________________________________________

FILTR KOMPRESORA + PRZEKAŹNIK + Schemat umiejscowienia

https://shop.limak-airsuspension.pl/img/Foto/zestaw_w211_w220_w219.jpg
 

Cena: 99 zł

 

Od lat specjalizujemy się w usługach związanych z zawieszeniem pneumatycznym, obejmującymi m.in. regenerację amortyzatorów, naprawę i wymianę miechów, jak również obsługę sprężarek zawieszenia. Przywiązujemy ogromną wagę do jakości świadczonych usług, co przekłada się na długą żywotność naprawianych elementów. W tym artykule omówimy szczegółowo, na czym polegają poszczególne procedury, korzyści z nich wynikające i dlaczego warto zdecydować się na takie usługi.

Regeneracja Amortyzatorów

Regeneracja amortyzatorów jest jedną z najważniejszych usług, które świadczymy. Dotyczy to również samochodów marki Mercedes, a w szczególności modelu E klasa W211. Regeneracja amortyzatorów jest procesem, który polega na przywróceniu ich pierwotnej funkcjonalności, co ma istotne znaczenie dla komfortu jazdy i bezpieczeństwa.

Amortyzatory, będące kluczowym elementem zawieszenia, z czasem ulegają zużyciu. Zawodzą zarówno części mechaniczne, jak i pneumatyczne. Zaufaj naszej doświadczonej ekipie, która dokona regeneracji amortyzatorów w Twoim samochodzie.

Regeneracja Amortyzatorów – Proces

Regeneracja amortyzatorów rozpoczyna się od demontażu i dokładnego czyszczenia. Następnie, amortyzator jest dokładnie sprawdzany pod kątem uszkodzeń mechanicznych i pneumatycznych.

Jeśli chodzi o część pneumatyczną, kluczowym elementem jest miech. W przypadku stwierdzenia, że miech nie utrzymuje powietrza, wymieniamy go na nowy. Warto zauważyć, że sama wymiana miecha nie rozwiązuje problemu, jeśli amortyzator hydrauliczny jest uszkodzony. W takim przypadku, konieczna jest również regeneracja amortyzatora hydraulicznego.

W zależności od stopnia zużycia, mogą być wymagane również inne procedury, takie jak wymiana uszczelek czy tłoków. Po zakończeniu procesu regeneracji, amortyzator jest montowany z powrotem do samochodu, gotowy do dalszej eksploatacji.

Miech Zawieszenia

Miech zawieszenia to podstawowy element zawieszenia pneumatycznego. W zależności od stanu miecha, możemy go regenerować lub wymienić na nowy. W przypadku samochodów Mercedes E klasa W211, regeneracja miecha jest procesem skomplikowanym, ale dzięki naszemu doświadczeniu i specjalistycznemu sprzętowi, jesteśmy w stanie przeprowadzić go sprawnie i efektywnie. Przy regeneracji miecha, zwracamy szczególną uwagę na stan powłoki, jej szczelność i odporność na działanie warunków atmosferycznych.

Sprężarka Zawieszenia

Sprężarka zawieszenia to kolejny element, który podlega zużyciu. Jego główną funkcją jest dostarczanie powietrza do systemu zawieszenia, które następnie jest przesyłane do miechów. Sprężarka zawieszenia musi pracować sprawnie, aby zawieszenie pneumatyczne mogło prawidłowo funkcjonować.

W ofercie posiadamy nowe i oryginalne sprężarki zawieszenia produkcji WABCO, made in Germany. Te sprężarki są w pełni kompatybilne z samochodami Mercedes E klasa W211, a ich jakość gwarantuje producent, udzielając 24-miesięcznej gwarancji.

Kompresor Zawieszenia

Kompresor zawieszenia to inaczej sprężarka zawieszenia. Dostarcza on powietrze do systemu zawieszenia, dzięki czemu miechy są w stanie utrzymać odpowiednie ciśnienie. Sprawny kompresor zawieszenia jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania zawieszenia pneumatycznego.

FAQ – Często Zadawane Pytania

Czym jest regeneracja amortyzatorów?

Regeneracja amortyzatorów to proces, który polega na przywróceniu ich pierwotnej funkcjonalności. Jest to procedura szczególnie polecana dla samochodów, które przejechały już dużą liczbę kilometrów, a ich amortyzatory wyraźnie straciły na efektywności.

Jakie są objawy zużycia amortyzatorów?

Najczęstszymi objawami zużycia amortyzatorów są: pogorszenie komfortu jazdy, zwiększona hałaśliwość, zwiększone kołysanie pojazdu oraz pogorszenie przyczepności.

Co to jest miech zawieszenia?

Miech zawieszenia to kluczowy element zawieszenia pneumatycznego. Jest to rodzaj "balonu", który jest napełniany powietrzem przez sprężarkę zawieszenia.

Czym jest sprężarka zawieszenia?

Sprężarka zawieszenia, nazywana również kompresorem zawieszenia, to urządzenie, które dostarcza powietrze do systemu zawieszenia.

Czy mogę samodzielnie przeprowadzić regenerację amortyzatorów?

Regeneracja amortyzatorów to skomplikowany proces, który wymaga specjalistycznego sprzętu oraz doświadczenia. Zalecamy zlecić to zadanie profesjonalistom.

Podsumowując, regeneracja amortyzatorów, wymiana lub regeneracja miechów oraz obsługa sprężarek zawieszenia to usługi, któregwarantują długą żywotność zawieszenia pneumatycznego. Dzięki naszemu doświadczeniu i specjalistycznemu sprzętowi, jesteśmy w stanie zaoferować te usługi na najwyższym poziomie, co przekłada się na satysfakcję naszych klientów. Dla modelu Mercedes E klasa W211 oferujemy pełny zakres usług związanych z zawieszeniem pneumatycznym. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

Przypomnijmy, że nasza oferta obejmuje również nowe i oryginalne sprężarki zawieszenia WABCO z 24-miesięczną gwarancją producenta. Zapewniamy także profesjonalny montaż.

 



Copyright © 2005-2019 LIMAK Waldemar Oberc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Regulamin