Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Amortyzator przód REGENERACJA
- Mercedes E KLASA W213 (2016-202x) PRZÓD
- Mercedes E KLASA W213 4 MATIC (2016-202x) PRZÓD
wszystkie wersje silnikowe
OPIS NAPRAWY / REGENERACJI:
UWAGA: regeneracja miecha ma zastosowanie w przypadku gdy amortyzator nie utrzymuje powietrza,
przy tej opcji nie naprawiamy amortyzatora hydraulicznego znajdującego się wewnątrz – więc jeśli amortyzator stuka
lub nie ma swojej sprawności wyrażonej w % na stacji diagnostycznej wymiana tylko miecha na nowy w takim przypadku
jest bezcelowa – niezbędna jest również regeneracja amortyzatora hydraulicznego.
OPCJE NAPRAWY / REGENERACJI:
opcja 1: wymiana miecha na nowy / regeneracja części pneumatycznej – 1199 zł
opcja 2: Kompleksowa regeneracja-: Wymiana miecha + regeneracja amortyzatora hydraulicznego – 1999 zł
Montaż: 300 zł / sztuka
____________________________________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Amortyzator tył REGENERACJA
SEDAN / KOMBI
Cena : 999 zł Montaż: 300 zł /szt
____________________________________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Wersja kombi bez systemu airmatic ( podnoszony tylko tył samochodu)
Miech Tył REGENERACJA LEWY / PRAWY
Cena : 799 zł Montaż: 300 zł /szt
______________________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Wersja kombi bez systemu airmatic ( podnoszony tylko tył samochodu)
Miech Tył NOWY LEWY / PRAWY
Cena : 999 zł Montaż: 300 zł / sztuka
Numery OEM Mercedes:
PRAWY: A2053200225 LEWY: 2053200125
______________________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Wersja Airmatic DC
Miech Tył REGENERACJA LEWY / PRAWY
podnoszone wszystkie koła, wersja z czujnikiem / kabelkiem
wszystkie wersje silnikowe
Numery OEM MERCEDES:
LEWY: A2133200125, 2133200125
PRAWY: A2133200225, 2133200225
Cena : 1099 zł Montaż: 300 zł / sztuka
______________________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Wersja Airmatic DC
Miech Tył NOWY LEWY / PRAWY
podnoszone wszystkie koła, wersja z czujnikiem / kabelkiem
wszystkie wersje silnikowe
Numery OEM MERCEDES:
LEWY: A2133200125, 2133200125
PRAWY: A2133200225, 2133200225
Cena : 1499 zł Montaż: 300 zł / sztuka
__________________________________________________________________________________
Mercedes E Klasa W213 (2016- 202x )
Kompresor / sprężarka / pompa zawieszenia
Cena :2099 zł
Nowa , producent
WABCO ( producent na pierwszy montaż OEM)
– bezproblemowy montaż
wszystkie wersje silnikowe
Numery OEM MERCEDES:
0993200004, A0993200004, 099320000480, A099320000480, 2133200004, A2133200004, 2133200104, A2133200104, A212320040480, 212320040480, A2123200404, 2123200404
Specjalistyczna Regeneracja Zawieszenia w Mercedes E-Klasa W213 (2016-202x)
Zapewnij swojemu Mercedesowi E-Klasie W213 Najwyższą Jakość Jazdy i Komfort
Mercedes E-Klasa W213 to synonim luksusu i innowacyjności. Aby utrzymać te standardy, niezbędna jest profesjonalna regeneracja zawieszenia, w tym miecha i amortyzatorów.
Regeneracja Amortyzatorów: Co Oferujemy
- Regeneracja Amortyzatora Przedniego: Oferujemy wymianę miecha na nowy oraz regenerację części pneumatycznej za 1199 zł, co jest kluczowe dla utrzymania komfortu i stabilności jazdy.
- Kompleksowa Regeneracja Amortyzatora Przedniego: Wymiana miecha na nowy plus regeneracja amortyzatora hydraulicznego za 1999 zł, zalecana w przypadku wycieku oleju lub utraty sprawności amortyzatora.
Miech Tylny: Nowy i Wzmocniony
Oferujemy nowy, wzmocniony miech tylny za 799 zł, który jest kluczowy dla utrzymania stabilności i komfortu jazdy. W zestawie znajduje się również instrukcja obrazkowa do samodzielnego montażu.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Q: Jak często powinna być przeprowadzana regeneracja zawieszenia w Mercedesie E-Klasie W213? A: Zaleca się regularne przeglądy zawieszenia, aby zapewnić jego optymalną wydajność. Częstotliwość zależy od warunków jazdy i eksploatacji pojazdu.
Q: Czy wymiana miecha amortyzatora jest konieczna? A: Tak, wymiana miecha jest kluczowa, gdy stary miech nie utrzymuje już powietrza lub jest uszkodzony, co wpływa na komfort i bezpieczeństwo jazdy.
Q: Jakie korzyści niesie za sobą kompleksowa regeneracja amortyzatora? A: Kompleksowa regeneracja amortyzatora nie tylko przywraca oryginalną wydajność, ale także zapewnia dłuższą żywotność całego systemu zawieszenia.